مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 17:002021-11-24ورزشي

قهرمانی تیم کاراته و تکواندو ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان


در پایان مسابقات تکواندو و کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان که به میزبانی کشورمان برگزار شد، تیم ایران قهرمان این رقابتها شد و اوکراین و روسیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

- در پایان مسابقات تکواندو و کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان که به میزبانی کشورمان برگزار شد، تیم ایران قهرمان این رقابتها شد و اوکراین و روسیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کاراته که در سالن هندبال برگزار شد، تیم ایران با کسب 7 مدال طلا، دو نقره و 9 برنز اول شد و تیم های اوکراین و روسیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است: در بخش کاتای انفرادی، ترکیه و اوکراین در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند، تایلند سوم شد و مصطفی حسن پور به صورت مشترک سوم شد.

در کاتای تیمی نیز تیم ترکیه، اوکراین رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت و ایران هم عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در بخش رقابت های کومیته، حسین تبرته فراهانی در وزن مثبت 84 کیلوگرم اول شد، ورزشکار ترکیه در جایگاه دوم ایستاد و مصطفی پاپی زاده سوم شد و ورزشکار روسیه نیز عنوان سوم مشترک را کسب کرد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، نماینده روسیه اول شد، نماینده اوکراین نایب قهرمان و محمد شایان و ورزشکاری از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم کاراته و تکواندو ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان

قهرمانی تیم کاراته و تکواندو ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان