مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-24اقتصادي

کشف و ضبط 150 تن کالای اساسی قاچاق در تربت جام


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام از کشف و ضبط 150 تن کالای اساسی احتکار شده دریکی از انبارهای تولیدی شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان گفت: یکی از برکات و پیامدهای شجره طیبه و احتکار مایحتاج ضروری مردم است.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی 150 تن کالای اساسی مردم شامل روغن و ماکارونی به ارزش بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان کشف و ضبط شد.

جوان با اشاره به تحریم های دشمنان و برخی افراد سودجو در ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم در شرایط حساس کرونایی از دستگاه قضایی درخواست کرد: برخورد جدی با محتکران کالای اساسی مردم اعمال نموده و در صورت صلاحدید محموله کشف شده بین محرومین حاشیه شهر تربت جام و روستاهای محروم تابعه توزیع شود.

  افراد سودجو درصدد انتقال کالاهای اساسی مردم به کشور افغانستان بودند دادستان عمومی و انقلاب تربت جام نیز گفت: بر اساس گزارش واصله از مجموعه اطلاعاتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبنی بر احتکار کالای اساسی مانند روغن خوراکی و ماکارونی توسط یک عده سودجو که اقدام به قاچاق این کالاها می کردند دستور قضایی مبنی بر ضبط صادر شد.

حمید علیزاده با اشاره به حضور میدانی دستگاه قضا در محل انبار مکشوفه، افزود: این افراد سودجو درصدد انتقال این حجم از کالای اساسی مردم در قالب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 150 تن کالای اساسی قاچاق در تربت جام

کشف و ضبط 150 تن کالای اساسی قاچاق در تربت جام