مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-24پزشكي

اهدای اعضای جوان 18 ساله سقزی به 6 بیمار نیازمند زندگی بخشید


اعضای بدن جوان 18 ساله سقزی به 6 بیمار نیازمند اعضا زندگی دوباره بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، سیوان آذرپور که در یک حادثه در شهر صاحب از توابع شهرستان سقز به مدت یک هفته در بیمارستان در حالت کما بود، 6 عضو اصلی بدن برای پیوند به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

یحیی آذرپور پدر سیوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز، با بیان اینکه پسرم همواره از من و مادرش درخواست داشت که بنا به هر دلایلی برایم حادثه ای پیش آمد اعضای بدنم را اهدا کنید، ما هم به وصیت او و در جهت رضای خدا این کار را کرده ایم و امیدواریم اعضای بدن سیوان با آرامش در بدن پیوندگیرندگان عمل کند و روح سیوان هم در آرامش باشد.

وی گفت: این تصمیم برای هر پدر و مادری که خدای نکرده در این شرایط قرار گیرند بسیار سخت است و می دانم تنها خداوند می تواند به ما صبر عنایت فرماید.

پدر سیوان ادامه داد: پسرم پس از حادثه ای که در سی ام آبانماه امسال برایش پیش آمد، به کما رفت و تلاش بی دریغ پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند و شب گذشته اعضای بدنش را در بیمارستان سینا در تهران به 6 نفر نیازمند پیوند عضو اهدا کردیم.

آذرپور این اقدام را تنها برای رضای خدا و نجات جان چند نفر که هم سن فرزندش هستند بیان کرد و گفت: قلب، دو کلیه، دو شش و لوزالمعده سیوان را اهدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای جوان 18 ساله سقزی به 6 بیمار نیازمند زندگی بخشید

اهدای اعضای جوان 18 ساله سقزی به 6 بیمار نیازمند زندگی بخشید