مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 19:302021-11-24اقتصادي

جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان


مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک خیران سراسر کشور توسط خادمیاران و هزینه کرد آن در راه کمک به نیازمندان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک خیران سراسر کشور توسط خادمیاران و هزینه کرد آن در راه کمک به نیازمندان خبر داد.

محمدحسین استاد آقا در مراسم تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی تصریح کرد: در سال جاری با تلاش 115 هزار خادمیار و به همت خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت های مالی، حدود 300 میلیارد تومان کمک مالی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، باور مردم به حضرت رضا(ع) و اعتماد آن ها به خادمان حضرت در آستان قدس رضوی را دو عامل اطمینان بخش برای مشارکت در کارهای خیر برشمرد و گفت: مردم ما کمک های خود را بر اساس محبت به حضرت رضا(ع) به هر میزانی که در توان دارند، تقدیم می کنند.

ما نیز در تلاشیم واسطه خیر باشیم و کمک های آنان را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

استادآقا به نقش خادمیاران در افزایش مشارکت های مردمی هم اشاره و اظهار کرد: با خوش رویی و اخلاص در عمل، می توان نظر حضرت را در گره گشایی مشکلات جلب کرد و این امور، خیر و برکت بسیاری به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان

جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان