مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 22:202021-11-24ورزشي

معجزه آث میلان با شکست دقایق پایانی اتلتیکومادرید


میلان در شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه اتلتیکومادرید خلق نکرد، در نهایت با گلزنی در دقایق پایانی به برتری رسیده و بالاتر از اتلتیکو در رده سوم جدول قرار گرفت.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ارسال زمینی یان کاراسکو از سمت چپ می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه رودریگو دی پائول با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 19 این بار کوکه فرصت خوبی را برای رودریگو دی پائول ایجاد کرد، اما ضربه این هافبک آرژانتینی از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار مارکوس یورنته از سمت راست حرکت کرده و توپ را روی دروازه ارسال کرد، اما ضربه آنتوان گریزمان دقیق نبود و در ادامه شوت لوییس سوارز با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در دقیقه 35 و روی ارسال کالولو به سمت چپ بود که اولین فرصت خوب میلان برای گلزنی ایجاد شد، اما ضربه تئو هرناندز دقیقه نبود و با فاصله کمی از کنار دروازه یان اوبلاک به بیرون رفت.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ داد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سایئلمیکرز با ورود به محوطه جریمه اتلتیکومادرید و نواختن ضربه ای زمینی می توانست دروازه حریف را باز کند، اما شوت را یان اوبلاک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه آث میلان با شکست دقایق پایانی اتلتیکومادرید

معجزه آث میلان با شکست دقایق پایانی اتلتیکومادرید