مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 03:002021-11-24سياسي

مهاجرت معکوس، نتیجه کارآفرینی و اشتغالزایی در روستا ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن ترکمانه مدیدعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام عصر امروز چهارشنبه سوم آذر ماه سال جاری در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از طرح های اقتصاد مقاومتی استان مازندران با اشاره به اینکه در سال .

- ترکمانه گفت: حمایت از افراد کارآفرین و اعطای تسهیلات مناسب به آن ها موجب مهاجرت معکوس و رونق کسب و کار در روستا های کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن ترکمانه مدیدعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام عصر امروز چهارشنبه سوم آذر ماه سال جاری در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از طرح های اقتصاد مقاومتی استان مازندران با اشاره به اینکه در سال های اخیر روستاییان بخاطر مسائل اقتصادی اقدام به مهاجرت به حاشیه شهر ها کردند، اظهار کرد: حمایت از افراد کارآفرین و اعطای تسهیلات مناسب به آن ها موجب مهاجرت معکوس و رونق کسب و کار در روستا های کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه معضل حاشیه نشینی به عنوان یک آسیب اجتماعی باری بر دوش کشور شده است و باید با اقداماتی، چون توسعه اشتغالزایی از پیشرفت آن جلوگیری کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: ایجاد شغل و جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا ها به شهر های کشور از اولویت های بنیاد محسوب می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس، نتیجه کارآفرینی و اشتغالزایی در روستا ها

مهاجرت معکوس، نتیجه کارآفرینی و اشتغالزایی در روستا ها