مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 03:352021-11-25سياسي

نمایندگان مجلس اردن توافق با رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردند


نمایندگان پارلمان اردن با توافق کشورشان با رژیم صهیونیستی در زمینه تولید برق از انرژی خورشیدی و نمک زدایی از آب مخالفت کردند.

- به نقل از روسیا الیوم، 70 نماینده از 130 عضو پارلمان اردن ضمن اعلام مخالفت با توافق کشورشان با رژیم صهیونیستی در زمینه تولید برق از انرژی خورشیدی و نمک زدایی از آب، خواستار برگزاری جلسه فوری جهت بررسی این موضوع شدند.

در این ارتباط نمایندگان مخالف در مجلس قانونگذاری اردن با امضای یادداشتی که توسط رسانه های اردنی نیز منتشر شده، از عبدالکریم الدغمی ، رییس مجلس خواستار برگزاری جلسه فوری گفت وگو و بررسی موافقتنامه امضا شده توسط وزیر آب با آنچه آن ها دشمن صهیونیستی نامیده اند، شده اند.

سفارت رژیم صهیونیستی در مصر روز سه شنبه در توییتی اعلام کرد: اسراییل، اردن و امارات یادداشت تفاهمی برای اقدام مشترک در هر چیزی که مربوط به بحران آب و هوایی، ایجاد انرژی خورشیدی و ساخت تأسیسات نمک زدایی آب است امضا کردند.

بر اساس این گزارش در مراسم امضای این تفاهم نامه که در مجتمع اکسپو دبی صورت گرفت، جان کری نماینده ویژه آمریکا در امور اقلیمی، کارین الهرار وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، مریم المهیری وزیر آب و هوا و امنیت غذایی امارات و محمد النجار وزیر آب و آبیاری اردن حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس اردن توافق با رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردند

نمایندگان مجلس اردن توافق با رژیم صهیونیستی را زیر سوال بردند