مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:302021-11-25سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی شهدا را پرچمدار دفاع از ارزش های اسلام عنوان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون رشادت رزمندگان و خون شهدا است.

- ، حجت الاسلام حمید بهاری صبح پنجشنبه در یادواره شهدای محله سرچشمه گرمی، با اشاره به فداکاری های بزرگ سردار کوچک شهید مرحمت بالازاده گفت: شهید والامقام مرحمت بالازاده نوجوان رزمنده و قهرمانی بود که نامش همچون ستاره ای درخشان بر تارک تاریخ دفاع مقدس استان می درخشد.

وی خاطرنشان کرد: عزت، آسایش، امنیت و پیروزی و تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

رییس تبلیغات اسلامی گرمی ادامه داد: شهدا پرچمداران راستین عرصه های عشق و معرفت هستند و دیدار و ارتباط با خانواده آنان موجب عزت و پالایش روح انسان و ارج نهادن به مقام شهدا است.

وی افزود: شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می کند و به سرچشمه بقا و حیات می پیوندد.

حجت الاسلام بهاری خاطرنشان کرد: هفته بسیج، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است

دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است