مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-25اقتصادي

دموکراسی اداری کشور ضد کارافرینی است


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با ابراز تاسف از اینکه دموکراسی اداری کشور ضد کارافرینی است و در درجه اول باید دموکراسی اداری کاهش یابد، - بیان کرد: هر سرمایه گذاری که از سایر استانها وارد مازندران می شود باید مورد استقبال قرار گیرد اما متاسفانه دموکراسی اداری که ضد کارافرینی است مانع این سرمایه گذاری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری در جمع کارآفرینان برتر شهرستان نوشهر که سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، با اشاره به 29 آبان روز تصویب قانون کار گفت: این قانون بعد از قانون اساسی یکی از قوانین مهم کشور است.

وی با با بیان اینکه وزارتخانه کار و تعاون و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه مردمی است، افزود: هماهنگی کننده بین دستگاهها و بانکها و تنظیم کننده رابطه بین کارگر و کارفرما از وظایف این وزارتخانه است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تبریک هفته کارآفرینی و انجام تعهدات این اداره کل در قبال کارآفرینان در حوزه اشتغال، تصریح کرد: این دوران که دوران جنگ اقتصادی است وظیفه سنگینی بر دوش ما نهاده شده است زیرا در شرایط سختی قرار داریم و با کمک شما کارافرینان به پیش برویم.

باقری با اشاره به تصویب طرح بزرگ زیست بوم اشتغال در شورای اشتغال کشور اظهار کرد: در این طرح که طرح سنگینی است، دولت به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکراسی اداری کشور ضد کارافرینی است

دموکراسی اداری کشور ضد کارافرینی است