مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-25اقتصادي

رکوردشکنی تولید کارخانه لوله گستر اسفراین


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: لوله گستر اسفراین در ماه گذشته توانست با تولید 4600 تن در یک ماه، رکورد تولید خودش را بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروزمحسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با رسانه ها با اعلام رکورد شکنی تولید کارخانه لوله گستر اسفراین، اظهارکرد: کارکنان این کارخانه در شرایطی که با تحریم و محدودیت ها دست و پنجه نرم می کنیم، توانستند با تولید 4 هزار و 600 تن در ماه گذشته افتخار استان  خاطرنشان کرد: سیاست های محوری دولت به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو )، مدیریت ها و حضور مشاور وزیر در این بازدید را نشان دهنده عزم در توسعه صنعت کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه خطوط تولید، بهسازی و نوسازی لوله هایی که در این مقطع هست می توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا با اشاره به شعار سال گفت: به منظور مانع زدایی ها در نظر داریم زنجیره تامین را به گونه ای هماهنگ کنیم که با تولیدات خودمان بتوانیم نیازهای بخش صنعت و نیازهای کالاهای نهایی را پوشش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی تولید کارخانه لوله گستر اسفراین

رکوردشکنی تولید کارخانه لوله گستر اسفراین