مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:102021-11-25بين الملل

پزشک کاخ سفید از وجود یک غده خوش خیم در روده بایدن خبر داد


پزشک کاخ سفید اعلام کرد پولیپی که اخیراً از روده بایدن برداشته شده خوش خیم اما یک ضایعه پیش سرطانی بوده که فعلا نیازی به اقدام بیشتر برای آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از پزشکان کاخ سفید در نامه ای که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر شد، اعلام کرد پولیپی که هفته گذشته طی فرایند کولونوسکوپی از بدن جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا برداشته شد، یک ضایعه خوش خیم با رشد آهسته بوده است اما به نظر می رسد که یک ضایعه پیش سرطانی باشد که در حال حاضر نیازی به اقدام بیشتر برای آن نیست.

بنا بر گزارش شبکه سی تی وی نیوز ، دکتر کوین اوکانر در نامه ای به تاریخ روز سه شنبه نوشت: این پولیپ بعنوان یک آدنوم لوله ای (تومور خوش خیم با منشأ بافت غددی) شناسایی شده است که شبیه به آدنومی بوده است که در سال 2008 از بدن بایدن خارج شده بود .

پزشک کاخ سفید ادامه داد که نظارت و مراقبت معمول توصیه می شود و بایدن باید هفت تا 10 سال دیگر یک کولونوسکوپی دیگر انجام دهد.

طبق این گزراش، بایدن جمعه هفته گذشته (28 آبان ماه) به منظور انجام کولونوسکوپی، به طور موقت قدرت را به کامالا هریس معاون خود منتقل کرد و هریس به اولین زن در تاریخ آمریکا تبدیل شد که ریاست جمهوری را برعهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک کاخ سفید از وجود یک غده خوش خیم در روده بایدن خبر داد

پزشک کاخ سفید از وجود یک غده خوش خیم در روده بایدن خبر داد