مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-25سياسي

حضور فعال 125 همیار مهربان ترافیک در شیراز/فرهنگ سازی از کودکی آموزش داده شود


نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، از حضور تعداد  125همیار مهربان ترافیک در این کلانشهر خبر داد که در زمان های پر ترافیک در 7 تقاطع اصلی حضور دارند تا در تسهیل ترافیک با پلیس همکاری کنند.

- ایسنا/فارس نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، از حضور تعداد  125همیار مهربان ترافیک در این کلانشهر خبر داد که در زمان های پر ترافیک در 7 تقاطع اصلی حضور دارند تا در تسهیل ترافیک با پلیس همکاری کنند.

دکتر عبدالمحمد طاهری پنج شنبه 4 آذر در نشست هماهنگی وهم اندیشی همیاران ترافیک با اشاره به اینکه 5 سال از آغاز فعالیت همیاران مهربان ترافیک می گذرد، افزود: مهمترین شرط برای داوطلبان همیار مهربان ترافیک سلامت نفس است.

او افزود: پس از احراز صلاحیت این افراد برای آموزش معرفی و کار خود را شروع می کنند.

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز اظهار کرد: در همه کشورهای دنیا برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ابتدا از قهریه استفاده می کنند مانند آنچه در زمینه بستن کمربند ایمنی انجام شد اما معتقدیم در کنار اعمال قانون متخلفین باید اقدامات فرهنگی هم انجام شود.

سرگرد عبدالعظیم مباشری، کارشناس فرهنگی اداره آموزش پلیس راهور نیز در خصوص افزایش علت افزایش تعداد تلفات انسانی عابر پیاده در شیراز گفت: با توجه به اینکه شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال 125 همیار مهربان ترافیک در شیراز/فرهنگ سازی از کودکی آموزش داده شود

حضور فعال 125 همیار مهربان ترافیک در شیراز/فرهنگ سازی از کودکی آموزش داده شود