مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-25سياسي

مردم به هیچ عنوان تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرند


رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: آستانه صبر و تحمل مردم در خصوص مشکلات معیشتی بالا است، اما مردم به هیچ عنوان تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرند، - مردم با انتقال آب مخالف نیستند، اما در ابتدا باید نیازهای استان تامین شود و آب مازاد با ملاحضات زیست محیطی انتقال داده شود.

حسین بامیری چهارم آذرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر کشور با اشاره به دیدار دولت سیزدهم با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در این دیدار تاکید کرد دستورالعمل ها و بخشنامه هایی که توسط دولت به استان ها و وزارتخانه ها ارسال می شود باید پیوست عدالت داشته باشد، اما تاکنون شاهد برخی تبعیض ها و کم لطفی ها نسبت به چهارمحال و بختیاری بودیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت نیرو، شورای عالی آب و دولت عنوان می کنند که چهارمحال و بختیاری 11 درصد آب کشور را تامین می کند، این مسئله منطبق با واقعیات نیست، از دهه 80 بام ایران به علت کاهش بارش ها با مشکلات بسیاری در تامین آب مواجه شده است، این چالش در گوشه گوشه ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری در چهارمحال و بختیاری بیداد می کند، یادآور کرد: به علت کم آبی رونق کشاورزی در این استان به حداقل رسیده است، تنها منبع درآمد بسیاری از مردم این استان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به هیچ عنوان تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرند

مردم به هیچ عنوان تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرند