مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-25سياسي

بارگاه فرزند امام هفتم میزبان پیوند آسمانی دو دانشجوی گلستانی


مراسم عقدکنان دو دانشجوی متعهد و انقلابی استان گلستان در شبستان حرم مطهر امامزاده عبدالله علیه السلام شهر گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مراسم عقدکنان دو دانشجوی متعهد و انقلابی استان گلستان در شبستان حرم مطهر امامزاده عبدالله علیه السلام شهر گرگان برگزار شد.

ازدواج به عنوان پیوند آسمانی میان دو مخلوق برگزیده خدا یگانه راهبرد آرامش و سکینه قلبی انسانهاست که وعده الهی بر آن تحقق یافته تا زن و مرد در کنار هم آرامش را تجربه کنند و در کنار هم و دوشادوش هم برای ساخت آینده ای روشن و پرفروغ گام بردارند.

بدون تردید ازدواج نقطه عطف زندگانی هر فردی از قعر تنهایی و تلاطم روحی و جسمی به اوج آرامش، تعالی و تکامل است، حال این ازدواج هر چه به چارچوب های منطقی دینی و اخلاقی نزدیک تر و از تجمل و تبرج دورتر باشد بی شک جاودانه و ماندگارتر و سرشار از محبتی بی تکلف خواهد بود.

از این رو دو دانشجوی گلستانی که هر دو از نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی و از فعالان تشکلهای دانشجویی استان هستند در اقدامی شایسته و با هدف برگزاری ازدواج آسان، پرنشاط و بدون گناه با حضور بر سر مزار شهدا و سپس در جوار مضجع نورانی امامزاده عبدالله علیه السلام شهر گرگان مراسم عقدکنان و پیوند آسمانی خود را برگزار و زندگانی خویش را با توسل بر خاندان عصمت و طهارت آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگاه فرزند امام هفتم میزبان پیوند آسمانی دو دانشجوی گلستانی

بارگاه فرزند امام هفتم میزبان پیوند آسمانی دو دانشجوی گلستانی