مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-25بين الملل

ارتباط کار منزل با نرخ باروری


نتایج بررسی ها نشان می دهد، زوج هایی که در انجام کارهای خانه همکاری بیشتری دارند احتمال بالاتری برای پدر و مادر شدن خواهند داشت به عنوان مثال در کشورهایی مانند فرانسه و نروژ که مردان معمولا در خانه کار می کنند نرخ باروری بیشتر است و کشورهایی مانند ژاپن .

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج بررسی ها نشان می دهد، زوج هایی که در انجام کارهای خانه همکاری بیشتری دارند احتمال بالاتری برای پدر و مادر شدن خواهند داشت به عنوان مثال در کشورهایی مانند فرانسه و نروژ که مردان معمولا در خانه کار می کنند نرخ باروری بیشتر است و کشورهایی مانند ژاپن و کره که زنان بیشتر کارهای خانه را انجام می دهند نرخ باروری پایین تر است و این تحقیق می تواند پیامدهای جدی برای کشورهایی که جمعیت آنها در حال پیری است داشته باشد.

به نقل از ویفروم، نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، زنانی که همسران آنان در کار منزل همکاری دارند نسبت به افرادی که خودشان به تنهایی کارهای خانه را انجام می دهند، احتمال باروری بیشتری دارند.

روزنامه نیکی ژاپن (Japan’s Nikkei) داده های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در سال 2019 تجزیه و تحلیل و اعلام کرد: در کشورهایی که مردان در انجام کارهای خانه سهیم هستند در مقایسه با کشورهایی که زنان فعالیت بیشتری دارند نرخ باروری بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط کار منزل با نرخ باروری

ارتباط کار منزل با نرخ باروری