مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-25پزشكي

پنج میلیون دز «واکسن رازی کوو پارس» تحویل وزارت بهداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه تحویل این واکسن ها به وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران در کرج گفت: رازی با بیش از 100 سال قدمت موفق به ساخت بسیاری از واکسن های تولیدی کشورمان شده و از 11 واکسنی که امروز در داخل تولید می شود .

- پنج میلیون دز واکسن رازی کوو پارس تحویل وزارت بهداشت شد پنج میلیون دز واکسن رازی کوو پارس تولیدی موسسه رازی روز پنجشنبه با حضور وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل وزارت بهداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه تحویل این واکسن ها به وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران در کرج گفت: رازی با بیش از 100 سال قدمت موفق به ساخت بسیاری از واکسن های تولیدی کشورمان شده و از 11 واکسنی که امروز در داخل تولید می شود هفت مورد مربوط به این موسسه است.

سید جواد ساداتی نژاد اضافه کرد: همچنین این موسسه در حوزه صادرات نیز علاوه بر واکسن های انسانی در دام و طیور نیز به خوبی عمل کرده و در واقع رازی یک سرمایه بزرگ در حوزه سلامت کشور است.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهایی که امروز واکسن ساز هستند در واقع فناوری شان را از رازی گرفته اند که نشان دهنده توانمندی های این موسسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج میلیون دز «واکسن رازی کوو پارس» تحویل وزارت بهداشت شد

پنج میلیون دز «واکسن رازی کوو پارس» تحویل وزارت بهداشت شد