مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-25اجتماعي

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه


رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه خبر داد.

- خدمات رسانی "رایگان" اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی و تسهیل در تردد شهروندان به نماز جمعه، اتوبوس های تحت پوشش این سازمان به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: مسیرهای تردد طراحی شده و اتوبوس ها از ساعت یازده روزهای جمعه به افرادی که به مصلای نمازجمعه عزیمت می کنند، سرویس دهی خواهند کرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: از فردا (5 آذر) اتوبوس های مشخص شده از سوی این سازمان از میادین و مسیرهای منتهی به مسجد جامع، آماده سرویس دهی به نمازگزاران هستند.

شهبازی افزود: سرویس دهی از ساعت یازده صبح آغاز شده و پس از پایان مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران می توانند از خدمات اتوبوس های شرکت واحد بهرمند شوند.

رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه یاد آور شد: این طرح به دنبال درخواست مکرر نمازگزاران ساکن در محلات مختلف شهر از دفتر ستاد نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه

خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه