مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-25فرهنگي

جلسات نقد و بررسی جشنواره تئاتر استانی فارس به دلیل مشکلات مالی لغو شد


کانون منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران فارس از لغو برگزاری جلسات نقد و بررسی سی و دومین جشنواره تئاتر استانی فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کانون منتقدان نویسندگان و پژوهشگران فارس در اقدامی خودجوش پیشنهاد برگزاری جلسات نقد و بررسی و انتخاب نمایش برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس را به انجمن هنرهای نمایشی اعلام کرد.

رویدادی که به گواه سخنان استاد خاکی و استاد عطاالله کوپال از داوران آن دوره اتفاقی شکفت انگیز و قابل توجه بود که پس از سالیان سال آرای هیأت داوران و منتقدان یکسان باشد و هر دو کار برگزیده داوران، دو کار برگزیده منتقدان هم باشد.

در آن سال بی هیچ چشم داشت مالی تندیس ویژه کانون منتقدان توسط یکی از اعضا طراحی، ساخته و تهیه شد و منتقدان حاضر در جشنواره تنها با دریافت لوح تقدیر و بدون دریافت هیچ دستمزدی این اتفاق را به شکلی رسمی و قابل توجه رقم زدند.

در دوره قبل هم برگزاری جشنواره با بازبینی و داوری از طریق فیلم آثار انجام شد و بر خلاف انتظار هنرمندان تئاتر، در حالی که تمامی جشنواره های تئاتر استانی در کل کشور همانند دوران پیش از کرونا و با حضور مخاطبان و گروه های شرکت کننده برگزار شد، سی و دومین جشنواره تئاتر استانی فارس از 4 آذر بصورت حضوری اما بدون حضور مخاطبان و حتی سایر گروه های حاضر در جشنواره برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات نقد و بررسی جشنواره تئاتر استانی فارس به دلیل مشکلات مالی لغو شد

جلسات نقد و بررسی جشنواره تئاتر استانی فارس به دلیل مشکلات مالی لغو شد