مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-25سياسي

احیای صنایع استان فارس/ شرح حال یک نوشدارو


شرکت «توسعه تکنولوژی میزبان»بعنوان یک شتاب دهنده، دفتر استانی خود را در فارس تاسیس کرد تا گامی برای احیای صنایع در استان فارس باشد.

- ، یکی از مهمترین سرفصل های توسعه در جهان امروز، مباحث توسعه محلی است که در ایران مغفول مانده است.

رویکرد توسعه محلی جایگزین برنامه ریزی های مرکزگرا شده تا با شناخت کافی از مسائل بومی و لایه های زیرین، تصمیماتی کارآمد را اتخاذ کرده و هزینه های اجرایی را کاهش دهد.

یکی از راه های تعدیل سیاست های مرکزگرا توجه به ظرفیت های موجود در استان ها و بالفعل کردن آن با تشکیل هسته های نخبگانی فعال محلی با رفع تمرکززدایی نیروهای نخبه از پایتخت و تلاش برای احیای ظرفیت های این بخش ها با اتکا به امکانات و توان موجود در تهران بصورت تأسیس یک شتاب دهنده است، تا خود به شناخت مسائل بومی و ارائه راه حل خویش اقدام نمایند.

در همین راستا شرکت توسعه تکنولوژی میزبان بعنوان یک شتاب دهنده اقدام به تأسیس دفاتر استانی در شهرهای مختلف جهت کاهش هزینه ها، تسهیل ارتباط بین کارفرما و پیمانکار و تسریع فرایند پروژه، با در اختیار داشتن ناظران متخصص در حوزه های الکترونیک، آب و فاضلاب، مواد، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی، پلیمر، صنایع غذایی توان احداث واحدهای فرایندی و صنعتی، ساخت نمونه اولیه، مهندسی معکوس، ارائه دانش فنی، مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای صنایع استان فارس/ شرح حال یک نوشدارو

احیای صنایع استان فارس/ شرح حال یک نوشدارو