مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-25سياسي

حوزه های علمیه شخصیتهای زمان شناس تربیت کنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با یادآوری زندگینامه آیت الله سید یحیی جعفری اظهار کرد: این سید محبوب همه طبقات اجتماعی جامعه کرمانی بود و حوزه های علمیه ما باید چنین شخصیت هایی تربیت کنند به گونه ای که زمان شناس باشند و سکوت و سخن آنان برای جامعه پیام داشته باشد.

- آیت الله سید هاشم حسینی پیش از ظهر امروز چهارم آذرماه در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید کرمان گفت: آیت الله سید یحیی جعفری مجاهدی خستگی ناپذیر و همیشه در صحنه و فردی مردمی و مسئولیت پذیر و تاثیرگذار بود.

وی اظهار کرد: سخن گفتن از افرادی که همه عمر خود را در راه خدمت گذاری به مردم و بدون منت صرف کرده اند، سخت دشوار است و شخصیت آیت الله سید یحیی جعفری از یک سو عالم و سخنگوی دینی مردم و از سوی دیگر خادم مردم، مسئولیت شناس و تاثیرگذار بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ایمان و تقوا، علم و دانش، آگاهی و بصیرت و زمان شناسی، مجاهد و مبارز و همیشه در میدان بودن، تسلیم در مقابل حق، تحمل سختی ها برای دیدن افق دور از عناصری هستند که شخصیت افراد را تشکیل می دهند و نیاز نیست که همه این عناصر در وجود یک نفر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه شخصیتهای زمان شناس تربیت کنند

حوزه های علمیه شخصیتهای زمان شناس تربیت کنند