مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-25اقتصادي

تحویل 136 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد داراب


در سفر مدیرکل کمیته امداد فارس به داراب، 136 واحد مسکونی به مدجویان کمیته امداد این شهرستان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل کمیته امداد فارس در جمع مددجویان کمیته امداد داراب اظهار داشت: 136 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در داراب با صرف هزینه 330 میلیارد ریالی افتتاح و تحویل خانواده های نیازمند شد.

محمد بذرافشان افزود: این واحد های مسکونی به همت کمیته امداد حضرت امام (ره)، خیرین، بنیاد مسکن استان و گروه های جهادی ساخته و تحویل مددجویان فاقد مسکن شده است.

این مسئول اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم تا پایان امسال 70 واحد مسکونی دیگر نیز در شهرستان داراب افتتاح می شود.

وی همچنین از افزایش 2 برابری تخصیص اعتبار تسهیلات اشتغال شهرستان درمقایسه با پارسال خبر داد و گفت: این طرح ها سبب رونق تولید و استقلال مالی و توانمندی مددجویان می شود که می تواند وابستگی آن ها به این نهاد را برطرف کند.

بذرافشان گفت: پارسال 120 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 300 نفر در شهرستان داراب تخصیص یافت که این میزان اعتبار امسال به 280 میلیار ریال با پیش بینی اشتغال 600 نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس در خصوص تامین جهزیه نوعروسان تحت پوشش و نیازمند هم گفت: به کمک خیران و مراکز نیکوکاری در یکسال گذشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 136 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد داراب

تحویل 136 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد داراب