مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-25ورزشي

رونمایی از چهره جدید تیم ملی بسکتبال در دیدار با بحرین


تیم ملی بسکتبال ایران در بازی اول خود از پنجره نخست انتخابی جام جهانی 2023، با چهره ای جدید مقابل بحرین به میدان خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شروع مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال 2023 که قرار است با میزبانی کشورهای مختلف فیلیپین (مانیل)، اندونزی (جاکارتا) و ژاپن (اوکیناوا) برگزار شود، تیم ملی ایران در نخستین گام خود، فردا (جمعه) 5 آذر از ساعت 17 به مصاف تیم ملی بحرین می رود.

ملی پوشان بسکتبال ایران که تقریبا از دو هفته پیش تمرینات خود را به منظور حضور مقابل بحرین پیگیری می کنند، فردا باید در سالن بسکتبال آزادی میزبان بحرین باشند.

بازی دوم دو تیم در پنجره نخست انتخابی جام جهانی نیز روز 8 آذر در منامه برگزار خواهد شد که باید بار دیگر برابر یکدیگر به میدان بروند.

تیم ملی ایران که نخستین بازی خود با سرمربیگری مصطفی هاشمی را (بعد از اتمام کار شاهین طبع) تجربه خواهد کرد، بعد از حدود 4 سال با یک چهره جدید در میدان حاضر خواهد شد، چرا که دیگر خبری از بازیکنان دو ملیتی در تیم ملی بسکتبال نیست.

نبود صمد نیکخواه بهرامی، دعوت نشدن بازیکنان دوملیتی و بازگشت مهدی کامرانی و اصغر کاردوست، همگی از جمله تغییراتی هستند که با شروع کار هاشمی در تیم ملی رخ داد که باید دید رونمایی از این چهره تیم ملی بسکتبال چگونه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهره جدید تیم ملی بسکتبال در دیدار با بحرین

رونمایی از چهره جدید تیم ملی بسکتبال در دیدار با بحرین