مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-25سياسي

توجه ویژه به سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع در پدافند شیمایی


معاون قرارگاه پدافند شیمیایی کشور گفت: در حوزه پدافند شیمیایی باید سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع بصورت ویژه مد نظر قرار گیرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون قرارگاه پدافند شیمیایی کشور گفت: در حوزه پدافند شیمیایی باید سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع بصورت ویژه مد نظر قرار گیرند.

احمد اکرمی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بحث حفاظت از زیرساخت های حیاتی در کشور به طور جدی از سال 1397 در سازمان پدافند غیرعامل پیگیری شده و در این راستا انجمن حفاظت از زیرساخت های حیاتی را تشکیل دادیم و پژوهشگران، صاحب نظران، دانشگاهیان و کسانی که در این حوزه متخصص بودند، در این انجمن حضور دارند.

وی یکی از موضوعات مهم در حوزه حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور را شناسایی این زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: آمایش بسیار خوبی در این خصوص انجام گرفته و برای هرکدام از زیرساخت ها از جمله سدها، خدمات درمانی، صنایع شیمایی و هسته ای و صنایع دفاعی که جزو زیرساخت های حیاتی هستند، کارگروه تخصصی تشکیل شده و تمامی دستگاه ها به خصوص زیرساخت هایی که در حوزه شیمیایی حیاتی هستند، مکلف اند ماموریت های خود را در راستای مصون سازی و آمادگی پاسخ به حوادث انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع در پدافند شیمایی

توجه ویژه به سه مقوله ایمنی، امنیت و دفاع در پدافند شیمایی