مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-25اقتصادي

تلاش ترکمنستان برای نوسازی و تجهیز صنایع نفت و گاز


رییس جمهور ترکمنستان به منظور افزایش تولید حامل های انرژی و تنوع بخشی صادرات بر نوسازی و استفاده از تجهیزات مدرن در صنایع نفت و گاز این کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در نشستی با حضور معاونان نخست وزیر در امور مجتمع های سوخت و انرژی و حوزه مالی و اقتصادی در خصوص افزایش تولید منابع انرژی و تنوع بخشی به صادرات بحث و تبادل نظر کرد.

در این نشست شاهین عبدالرحمان اف معاون کابینه وزیران و ناظر بر صنعت نفت و گاز در گزارشات خود از سرمایه گذاری در این صنعت کلیدی سخن گفت و به پیشرفت های جاری در نوسازی ظرفیت های بخش هیدروکربن، دیجیتالی سازی آن و پردازش عمیق تر مواد خام، و راه های سود آور برای ورود به بازارهای جهانی اشاره کرد.

سردار بردی محمداف ، معاون نخست وزیر، در مورد بلوک مالی و اقتصادی مانند توسعه صنعتی نوآورانه، فرآیندهای یکپارچه سازی، پروژه های سرمایه گذاری گزارش داد.

 رییس دولت دستورالعمل هایی به منظور  بهبود بهره وری تولید در مجتمع سوخت و انرژی با استفاده از روش های پیشرفته و افزایش جذب سرمایه گذار و تسهیل ورود به بازارهای جهانی ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ترکمنستان برای نوسازی و تجهیز صنایع نفت و گاز

تلاش ترکمنستان برای نوسازی و تجهیز صنایع نفت و گاز