مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-25بين الملل

طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرکی بزرگ در فرودگاه قدیمی بیت المقدس


رژیم صهیونیستی در حال پیشبرد برنامه هایی برای ساخت یک شهرک بزرگ یهودی نشین در محل فرودگاه متروکه ای است که فلسطینی ها امیدوار بودند روزی به پایتخت آینده آنها در شرق بیت المقدس خدمات رسانی کند.

- رژیم صهیونیستی در حال پیشبرد برنامه هایی برای ساخت یک شهرک بزرگ یهودی نشین در محل فرودگاه متروکه ای است که فلسطینی ها امیدوار بودند روزی به پایتخت آینده آنها در شرق بیت المقدس خدمات رسانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یه نقل از خبرگزاری رویترز، این یکی از چندین پروژه شهرک سازی است که علیرغم محکومیت دولت بایدن، که همراه با فلسطینی ها و بسیاری از جامعه بین المللی شهرک سازی ها را مانعی در راه حل مناقشه صد ساله می داند، در حال پیشرفت است.

به گفته هاگیت اوفران از گروه Peace Now، شهرک آتاروت شامل 9000 واحد مسکونی برای یهودیان افراطی ارتدوکس خواهد بود که آن را به یک شهر کوچک با حدود 50000 نفر در کنار سه جامعه پرجمعیت فلسطینی تبدیل می کند.

این شهرک درست در کنار قلندیا، ایست بازرسی نظامی اصلی بین بیت المقدس و شهر رام الله در کرانه باختری قرار دارد که روزانه ده ها هزار فلسطینی از طریق آن تردد می کنند و در جایی ساخته می شود که زمانی باند فرودگاهی با قدمت یک قرن است، که امروزه رها شده و با علف های هرز پوشیده شده است و کلاغ ها روی برج مراقبت لانه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرکی بزرگ در فرودگاه قدیمی بیت المقدس

طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرکی بزرگ در فرودگاه قدیمی بیت المقدس