مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-25حوادث

کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی به بهانه جمعه سیاه


رییس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری مجرمان سایبری از شهروندان با تبلیغات گسترده حراج جمعه سیاه در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی هشدار داد.

- ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: امسال نیز به تقلید از فروشگاه های غربی شاهد جمعه سیاه در آخرین جمعه ماه نوامبر برابر با پنج آذر ماه هستیم که فروشگاه های در ظاهر شرکت کننده در این حراج بزرگ هستند در حالی که پشت این تبلیغات اغوا کننده ترفندی نهفته است و به همین دلیل نیز هرساله بعد از جمعه سیاه با شکایت های قابل توجهی از سوی مردم به خاطر کلاه برداری های صورت گرفته در این حراج بزرگ هستیم.

وی افزود: یکی از روش های کلاهبرداری در حراج جمعه سیاه به این صورت است که کالای تبلیغ شده با کالای تحویل شده به خریدار هم از نظر کیفیت و هم اصالت کالا متفاوت است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با تاکید بر خرید از سایت های دارای نماد الکترونیکی اظهار داشت: فروشگاه های اینترنتی نیازمند دریافت مجوزهای لازم جهت فعالیت خود هستند که این مشخصه مجوز فعالیت، به واسطه دریافت enamad در سایت مشخص می شود و بنابراین کاربران عزیز بایستی مراقب باشند تا در دام مجرمان سایبری از طریق درگاه های جعلی پرداخت و سرقت اطلاعات کارت بانکی نیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی به بهانه جمعه سیاه

کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی به بهانه جمعه سیاه