مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-25سياسي

تدوین اطلس تاریخی اعتاب مقدسه توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح


امیر سرتیپ مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، با حضوردر آستان حضرت عبدالعظیم (ع) از مجموعه مرکزاسناد، موزه و کتابخانه و همچنین کارگاه ساخت ضریح جدید این بارگاه ملکوتی بازدید کرد.

- به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، امیر سرتیپ مجید فخری، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام مرشدی، رییس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و هیئت همراه، ضمن زیارت مضجع شریف حضرت عبدالعظیم و امامزادگان مجاور علیهم السلام و همچنین بازدید از مجموعه مرکز اسناد، موزه و کتابخانه، با مشاور تولیت آستان مقدس و مدیر این مرکز، آقای سعید محمدی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدس برگزار شد، بر همکاری ها و ارتباطات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و مجموعه مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با هدف همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه های تاریخی و جغرافیایی و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی و امضا تفاهم نامه های مشترک، تأکید شد.

طرح پیشنهاد جمع آوری اطلاعات جامع تاریخی آستان مقدس و ری باستان اعم از مکتوبات، تصاویر و دیگر داده های اسنادی، به صورت پروژه اصلی و در قالب تدوین طرح اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس تاریخی اعتاب مقدسه توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

تدوین اطلس تاریخی اعتاب مقدسه توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح