مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-25بين الملل

افتتاح دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل برای آسیای مرکزی


برنامه دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای آسیای مرکزی در سال های 2022 و 2025 میلادی در شهر «تاشکند» امضا و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، برنامه دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای آسیای مرکزی در سال های 2022 و 2025 میلادی در شهر تاشکند امضا و راه اندازی شد.

عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در مراسم امضا و راه اندازی برنامه دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای آسیای مرکزی در سال های 2022 و 2025 میلادی که در شهر تاشکند برپا شد، حضور پیدا کرد.

در این مراسم همچنین گادا ویلی معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، رییس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، آکان رحمت الدین معاون وزیر امور خارجه قزاقستان، عزیزبیک مدعمراف معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان، مظفر حسین زاده معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان و وفا خواجه یف معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز شرکت کردند.

وزیر امور خارجه ازبکستان در سخنرانی خود به ابعاد اصلی همکاری های متقابل با دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد و موثر بودن فاز قبلی برنامه دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در زمینه کمک به کشورهای منطقه در دسترسی به نتایج در مبارزه با مواد مخدر، جرایم سازمان یافته، فسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل برای آسیای مرکزی

افتتاح دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل برای آسیای مرکزی