مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-25پزشكي

دانش آموزان هر روز هنگام ورود به مدرسه باید غربالگری شوند


بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با بازگشایی مدارس، در بدو ورود به مدرسه و روزانه، همه دانش آموزان، معلمان و سایر کارکنان از نظر وجود علائم بیماری باید غربالگری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحت هر شرایطی به مدرسه ممنوع است.

غربالگری دانش آموزان و کارکنان مدارس در همه گیری کووید 19 از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که لازم است پیش از بازگشایی مدارس، فعالیت هایی در این راستا انجام شود و آموزش لازم به والدین برای متعهد بودن آنها در مورد نفرستادن دانش آموز مبتلا یا مشکوک به بیماری واگیر به مدرسه انجام شود و مراقب سلامت مدرسه و یا رابط بهداشت ضروری است در صورت مشاهده علائم بیماری در بین دانش آموزان و کارکنان، اقدامات بهداشتی لازم را انجام دهد.

همچنین لازم است مدرسه برای کنترل ورود احتمالی کارکنان بیمار یا مشکوک به بیماری و جدا کردن آنها از افراد سالم، برنامه مشخصی داشته باشد و همچنین شیوه ای برای اطلاع رسانی به والدین یا سرپرست دانش آموزان فوق تعیین کند.

فراموش نشود، در بدو ورود به مدرسه و روزانه و همه دانش آموزان، معلمان و سایر کارکنان از نظر وجود علائم بیماری (ترجیحاً به روش مراقبت سندرومیک) غربالگری شوند و مدرسه در سامانه های مراقبت از کرونا نسبت به ثبت و گزارش مبتلایان اقدام کرده و در صورت نیاز به تصمیم گیری با کارشناسان ناظر بهداشت مشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان هر روز هنگام ورود به مدرسه باید غربالگری شوند

دانش آموزان هر روز هنگام ورود به مدرسه باید غربالگری شوند