مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-25اقتصادي

افتتاح بوستان شهدای خبرنگار با حضور رییس بسیج رسانه کشور در یزد


همزمان با هفته بسیج و با حضور مسئولان ارشد مدیریت شهری، اصحاب رسانه استان و رییس سازمان بسیج رسانه کشور بوستان جدیدالاحداث شهدای خبرنگار یزد با مساحتی بالغ بر 6500 متر مربع به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ظهر امروز همزمان با هفته بسیج، در مراسمی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر یزد، اصحاب رسانه استان و عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور، بوستان جدیدالاحداث شهدای خبرنگار با مساحتی بالغ بر 6500 متر مربع و هزینه 22 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

 مساحت فضای سبز این بوستان بالغ بر سه هزار متر مربع می باشد که پس از انجام مراحل آماده سازی بستر کاشت شامل( خاکبرداری، خاکریزی و لوله گذاری) اقدام به کاشت 285 اصله درخت و درختچه از انواع گونه های زیتون تلخ، نارون چتری، سروناز، اقاقیا چتری، سرولاوسون، یاس هلندی، توت مجنون، پالم، پام پاس گراس، شیشه شور و بیش از 400 گلدان گل دائمی و پرچین صورت گرفت.

همچنین با توجه به سیاست های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در استفاده بهینه از چاه های موجود، این بوستان با ساخت مخزن ذخیره آب و بوسیله چاه پارک کوهستان آبیاری می گردد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بوستان شهدای خبرنگار با حضور رییس بسیج رسانه کشور در یزد

افتتاح بوستان شهدای خبرنگار با حضور رییس بسیج رسانه کشور در یزد