مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-25سياسي

تنظیم گری مشارکتی روش موفق در اجرای پروژه های شهر هوشمند


رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری عدم همکاری دستگاه ها را یکی از دلایل متوقف شدن طرح های هوشمندسازی شهر دانست و روش تنظیم گری مشارکتی را بهترین روش اجرای این پروژه ها معرفی کرد.

- رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری عدم همکاری دستگاه ها را یکی از دلایل متوقف شدن طرح های هوشمندسازی شهر دانست و روش تنظیم گری مشارکتی را بهترین روش اجرای این پروژه ها معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیروس وطنخواه امروز در اولین رویداد ملی شهر هوشمند ، افزود: برای هوشمندسازی شهر اقدامات زیادی انجام شده است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری هایی مانند اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی برای بهبود خدمات به دغدغه عمومی برای شهرها تبدیل شده است، ادامه داد: اتحادیه بین المللی مخابرات شهر هوشمند را این گونه تعریف کرده است؛ شهر هوشمند شهری نوآورانه است که با استفاده از فناوری های ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر فناوری ها کیفیت زندگی و خدمات شهری را با در نظر گرفتن نیارهای نسل حاضر و آتی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بهبود می بخشد.

وطنخواه اظهار کرد: با رشد شهرها و توسعه شهرنشینی علی رغم سرمایه گذاری های فراوان صورت گرفته برای بهبود خدمات شهری، مسائلی مانند انرژی، ترافیک، آلودگی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم گری مشارکتی روش موفق در اجرای پروژه های شهر هوشمند

تنظیم گری مشارکتی روش موفق در اجرای پروژه های شهر هوشمند