مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-25اقتصادي

بیکاری مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است


استاندار سابق چهارمحال و بختیاری بزرگترین چالش این استان را بیکاری عنوان کرد و گفت: نرخ مشارکت بالا و کم آبی دو علت اصلی در بالا رفتن نرخ بیکاری استان است.

- ، اقبال عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل بیکاری و کم آبی در این استان، اظهار کرد: این مشکلات در کوتاه مدت حل نمی شود و نباید انتظار حل مشکلات در زمان کم را انتظار داشت.

وی بزرگترین چالش چهارمحال و بختیاری را بیکاری عنوان کرد و ادامه داد: نرخ مشارکت بالا و کم آبی دو علت اصلی در بالا رفتن نرخ بیکاری استان است.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری نرخ مشارکت در استان 43 درصد دانست و افزود: افق توسعه این استان بر مبنای گردشگری، کشاورزی و صنعت است.

عباسی به عدم تخصیص آب به حوزه های سرمایه گذاری در کشاورزی، صنعت و گردشگری اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم تخصیص آب سرمایه گذاری در این استان صورت نمی پذیرد.

وی به پروژه بن - بروجن اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه پیشرفت بیش از 90 درصدی دارد اما در منطقه آبگیر دچار مشکل شده است.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تونل گلاب، سد و تونل کوهرنگ سه معیشت مردم چهارمحال و بختیاری را دچار مشکل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است

بیکاری مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است