مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-25اقتصادي

زلزله زدگان دنا دست به دامان رییس جمهور/برف و بوران از راه رسید بانک ها در خوابند!


طبق قانون در مناطق زلزله زده و بحرانی 2 سال استمهال برای دریافت کنندگان تسهلات در نظر گرفته می شود که متاسفانه زلزله زدگان شهرستان دنا تاکنون از این قانون مستثنی بوده اند و عده بسیار زیادی از زلزله زدگان هنوز تسهیلات را به طور کامل دریافت نکرده بودند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در شهر سی سخت و روستاهای اطراف هنوز هستند کسانی که بر اثر زلزله بی خانمان شدند و در چادر زندگی می کنند و دادشان به جایی نمی رسد.

  زلزله ای در 29 بهمن سال 99 در ساعت 22:30 شهر سی سخت و روستاهای اطراف را به شدت لرزاند و باعث تخریب بیش از 1000 خانه و خسارات بیش از 4000هزار خانه گردید.

زلزله باعث شد مردم هیچ سرپناهی نداشته باشند و در سرمای برف و باران در خودروهای خود و کنار در و دیوار به سر برند تا اینکه هلال احمر پای کار آمد و چند هزار چادر و هیتر بین تمامی زلزله زدگان توزیع کرد.

سپاه وارد میدان شد و انواع مواد غذایی و گرمایشی برای زلزله زدگان مهیا و توزیع کرد، ستاد بحران تمامی دستگاه های خدمات رسان را به کار گرفت و به مردم خدمات دادند، ارگان های مختلف، نیروهای مختلف مردمی از سراسر کشور به همراه خیرین مثل همیشه پای کار آمدند و به داد مردم رسیدند و از پخت غذای گرم گرفته تا زنجیره ای از دریافت کنندگان تسهیلات ضامن قبول کنند و هیچ گونه سند رسمی یا کارمند دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله زدگان دنا دست به دامان رییس جمهور/برف و بوران از راه رسید بانک ها در خوابند!

زلزله زدگان دنا دست به دامان رییس جمهور/برف و بوران از راه رسید بانک ها در خوابند!