مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-25سياسي

برنامه های یوم الله 9 دی امسال با صبغه فاطمی برگزار می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن یوم الله 9 دی با ایام فاطمیه، گفت: امسال برنامه های این ایام با صبغه فاطمی برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) استان گیلان، اظهار کرد: بسیجیان سربازان واقعی انقلاب و پاسدار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در همه عرصه ها، گفت: آنها در راستای تداوم و تعالی انقلاب در همه عرصه ها و حوادث حضور داشته و از هیچ تلاشی برای حفظ انقلاب و نظام دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه بسیجیان در برای خنثی کردن توطئه ها و دسیسه های دشمنان همیشه پیشگام بوده اند، ادامه داد: در خنثی کردن فتنه سال 88 نیز نقش بسیجیان غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه امکانات و ابزارهای خود را برای نابودی نظام اسلامی و انقلاب در سال 88 بسیج کرده بود، تصریح کرد: امداد غیبی، هوشیاری و هدایت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور و حماسی ملت ایران زمینه خلق حماسه 9 دی و خنثی شدن فتنه دشمنان را فراهم کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه رهبری مسئله فتنه و فتنه گران را از مسائل مهم و خط قرمز عنوان کردند، گفت: زنده نگهداشتن یاد حماسه نهم دی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یوم الله 9 دی امسال با صبغه فاطمی برگزار می شود

برنامه های یوم الله 9 دی امسال با صبغه فاطمی برگزار می شود