مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-25سياسي

حادثه 5 آذر گرگان نخستین شهدای حرم را تقدیم انقلاب کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ارادت مردم گرگان به اهل بیت (ع) باعث ایجاد حماسه 5 آذر گرگان شد و می توان گفت شهدای این روز اولین شهدای حرم کشور بوده اند.

- گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ارادت مردم گرگان به اهل بیت (ع) باعث ایجاد حماسه 5 آذر گرگان شد و می توان گفت شهدای این روز اولین شهدای حرم کشور بوده اند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 5آذر روز ملی ظلم سیزی و ولایت مداری مردم گرگان بود چرا که نقطه آغاز این اتفاق بر می گردد به 29 آبان سال 57 که رژیم پهلوی به حرم امام رضا (ع) حمله و هتک حرمت می کند.

وی افزود: در پی اعتراض به این اقدام مردم گرگان در یک اقدام خودجوش در امام زاده عبدالله با ظرفیت 50 هزار نفر تجمع می کنند.

گرزین ادامه داد: رژیمی پهلوی با دیدن جمعیت عظیم ترس عجیبی پیدا کرد در همان آغاز تجمع با حمله وحشیانه مردم ولایت مدار گرگان را به خاک و خون کشید که 14 نفر به شهادت رسیدن که حتی شهدای حماسه تبریز و قم نیز به این اندازه نبوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این اتفاق حاکی از روحیه ولایت مداری، ارادات مردم گرگان به اهل بیت (ع) و روحیه ظلم ستیزی، حماسی و مبارزات مردم گرگان برای دفاع از حق و حقیقت است و با این نگاه می توان گفت شهدای 5 آذر گرگان جز اولین شهدای حرم کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه 5 آذر گرگان نخستین شهدای حرم را تقدیم انقلاب کرد

حادثه 5 آذر گرگان نخستین شهدای حرم را تقدیم انقلاب کرد