مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-25سياسي

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد خوزستان چه گذشت؟


مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور جمعی ازمسئولان و اساتید دانشگاهی در سالن شهدای مدافع حرم واحد اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد مهدی طهرانچی رییس و بیان خدمات و فعالیتهای بسیج در عرصه های مختلف و نقش مدیران بسیجی در رفع موانع و انجام کارهای مفید گفت: بسیج همانند یک سد محکم در مقابل نفوذ فکری ،اجتماعی،سیاسی ، اقتصادی و نظامی دشمنان بوده است .

وی افزود: در فرهنگ سازی ، ایجاد تمدن ایرانی اسلامی و مبارزه با فتنه ها، بسیج خالصانه بهترین شکل ایفای نقش کرد و این نیازمند آن است که مسئولان در این هفته به وظایف قانونی، شرعی و ملی خود نسبت به بسیجیان توجه و اهتمام داشته باشند .

  براتی با اشاره به 5 فرایند انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی، دولت اسلامی ، کشور اسلامی و تمدن نوین اسلامی گفت: دست یافتن به این مسیرها بدون نقش گذاری بسیجیان در آنها امکان پذیر نخواهد بود .

   رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود تغییر و تحول را لازمه پیشرفت و شکوفایی دانشگاهها عنوان کرد و به ارائه گزارشی از فعالیتهای 4 ساله خود پرداخت.

زحمت و خدمت در دانشگاه را قدر بدانید رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد خوزستان چه گذشت؟

در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد خوزستان چه گذشت؟