مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 13:452021-11-25سياسي

عبور از گردنه ها انقلاب با نقش آفرینی مردم محقق می شود/ جوانان محور کار شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع و بسیجی وابسته است اظهار کرد: اگر عزم راسخ بسیجیان یعنی مردمی که همه هستی خود را وقف انقلاب کردند، نبود انقلاب به این جا نمی رسید و چنین دستاوردهای بزرگی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هرکسی امروز عنوان بزرگ بسیجی را می خواهد باید تکلیف خود را در آستانه گام دوم بیابد و به آن عمل کند ادامه داد: انقلاب اسلامی برای احیای مجدد اسلام ظهور کرد تا حاکمیت دین خدا را محقق کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم  با تأکید بر اینکه دشمنان می خواهند نور خدا را روی زمین خاموش کنند اما خدا اراده کرده نور خود را گسترش دهد مطرح کرد: انقلاب می خواهد حرف و قانون خدا در ایران پیاده شود و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها دو مرحله از پنج مرحله تشکیل حکومت اسلامی را طی کرده ایم ادامه داد: امروز تنها تثبیت نظام، حفظ اقتدار و انتقال پیام ایستادگی و پایداری به ملت های مبارز و جبهه مقاومت رخ داده است هرچند این موارد نیز در شرایط کنونی جهان دستاورد کمی نیست.

جعفری با تأکید بر اینکه با وجود مشکلات بستر رشد و حرکت انقلاب فراهم و تثبیت شده است بیان کرد: رهبری گام دوم را بیان کرد ه اند که باید در این زمینه ورود کرد زیرا در این مرحله نقش آفرینی برای انقلابیون و بسیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از گردنه ها انقلاب با نقش آفرینی مردم محقق می شود/ جوانان محور کار شوند

عبور از گردنه ها انقلاب با نقش آفرینی مردم محقق می شود/ جوانان محور کار شوند