مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-25سياسي

امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند


غلامعلی محمدی در نشست مدیران کل زندان های کشور تأکید کرد: امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند بنابراین نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، - غلامعلی محمدی در نشست مدیران کل زندان های کشور تأکید کرد: امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند بنابراین نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی محمدی در همایش یک روزه مدیران ستادی و استانی زندان های سراسر کشورگفت: افق و آینده سازمان زندان ها را روشن می دانم؛ هرچند قرار نیست همه مشکلات زندان ها یکباره حل شود اما قطعا روزهای خوبی را رقم خواهیم زد.

وی همچنین عنوان کرد: جای یک دسته از مددجویان به واقع در زندان نیست؛ در این راستا خود ما در دورانی برای مجازات جایگزین حبس پیش قدم شدیم و خوشبختانه برای استفاده از این امکان، با خلأ قانونی نیز مواجه نیستیم.

محمدی در این رابطه اضافه کرد: امروز قضات هم پای کار آمدند بنابراین نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.

رییس سازمان زندان ها درباره ارفاقات قانونی به زندانیان نیز گفت: امروز مدیران ما در زندان و ادارات باید تمام همتشان را بکار گیرند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند

امروز برای فرآیند مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند