مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-25سياسي

وعده معاون رییسی در مورد حقوق های نجومی


حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس با اشاره به بحث حقوق های نجومی، گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که چنین حقوق هایی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی پرداخت های نجومی را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: برای مردم و نیازمندان این قابل پذیرش نیست که حقوق های نجومی وجود داشته باشد و دولت برنامه دارد تا جلوی این پرداخت های نجومی را بگیرد.

سید محمد حسینی در مراسم یادبود شهدای بسیج شرکت کارخانجات تولیدی دارو، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و بر عهد و پیمان خود وفادار بودند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: اینکه تاکید می شود گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به خاطر این است که به یاد بیاوریم شهدا که بودند، چه کردند و به چه جایگاه رفیعی رسیدند و ما هم این راه را ادامه بدهیم و فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نشویم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری بیان کرد: امروز اگر روحیه ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را داشته باشیم هیچ وقت به بن بست نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: افتخار این است که دغدغه مردم را داشته باشیم و بسیجی اینگونه است و از هر مظلومی در هر نقطه از عالم حمایت می کند و امام هم می فرمود تا ظلم هست مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون رییسی در مورد حقوق های نجومی

وعده معاون رییسی در مورد حقوق های نجومی