مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-25اقتصادي

خام فروشی مواد نفتی آتش زدن به ثروت ملی کشور است


خام فروشی مواد نفتی و گاز آتش زدن به ثروت ملی کشور است، در حالی که با ساخت پالایشگاه های مدرن می توانیم از این مساله پیشگیری کنیم.

- ، محسن رضایی عصر پنجشنبه در بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اظهار داشت: زمانی بنا بود خارجی ها با ایجاد کنسرسیومی متشکل از چند کشور اروپایی این مجموعه را بسازند، اما در تحریم های اقتصادی ساخت این پروژه را رها کردند و از کشور رفتند.

وی ادامه داد: پس از آن جوانان کشور آستین همت را بالا زدند و یکی از پیچیده ترین پالایشگاه های مدرن جهان را در این محل ساختند که در حال حاضر بیش از 45 میلیون لیتر بنزین و تعداد زیادی فرآورده دیگر را تولید و به مردم عرضه می کند.

معاون اقتصادی رییس جمهور خاطرنشان کرد: هدف احداث پالایشگاه جلوگیری از صادرات مواد خام و تبدیل آن به فرآورده های با ارزش تر است که امروز شاهد تحقق این مساله با استفاده از دانش متخصصان داخلی هستیم.

معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یکی از نمونه های مدیریت جهادی در کشور ما در عرصه صنعت است، گفت: مهم تر از هر چیز دیگر دانش فنی است که ما در ساختن این نوع پالایشگاه ها به دست آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی مواد نفتی آتش زدن به ثروت ملی کشور است

خام فروشی مواد نفتی آتش زدن به ثروت ملی کشور است