مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:402021-11-25سياسي

آزادی 2080 زندانی جرایم سبک در سطح کشور


جانشین بسیج حقوقدانان، با بیان اینکه از شهدا برای فاصله گرفتن از دنیا کمک بگیریم، گفت: طرح مصباح را در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی در سراسر کشور اجرایی کردیم و موفق به آزادی 2080 زندانی جرایم سبک شدیم.

- مهدی امین پور، جانشین سازمان بسیج حقوقدانان کشور در یادواره شهدای حقوقدان استان گیلان، با بیان اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس حضرت عباس(ع) و حضرت عل اکبر(ع) را بهتر شناختیم، زیرا شهدای ما همه عباس و علی اکبر بودند.

وی مادران و همسران شهدا را جلوه ای دیگر از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو خون شهداست و اگر امروز راحت نفس می کشیم، از ایثار و فداکاری شهداست.

جانشین بسیج حقوقدانان، با بیان اینکه امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: امروز خدمت کردن به مردم بهترین وظیفه ما در قبال خون شهداست.

امین پور، با اشاره به ادب و احترام حاج قاسم سلیمانی نسبت به والدین، خاطرنشان کرد: حاج قاسم علاقه ویژه ای به پدرش داشت و دستبوس مادرش بود لذا به برکت مجالس شهدا باید از مرام و مسلک آنان الگو بگیریم و نسبت به والدین ادب و خاکساری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از شهدا برای فاصله گرفتن از دنیا کمک بگیریم، گفت: طرح مصباح را در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی در سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 2080 زندانی جرایم سبک در سطح کشور

آزادی 2080 زندانی جرایم سبک در سطح کشور