مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-25سياسي

بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی است


فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی و حرکتی خودجوش در انجام تکلیف الهی است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری امشب در اجتماع بسیجیان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون و دفاع از جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه می شود با کمترین سلاح و با ایمان مقابل ظلم طاغوت و نظام استکباری ایستاد و به پیروزی دست یافت بیان کرد: مردم در بحران های مختلف نقش آفرینی کردند و اگر حضور آنها نبود ضربه بزرگی به نظام می خورد.

  جعفری با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی مدیون تلاش بسیجی هاست، افزود: امروز در اوج قدرت هستیم و هیچ کشوری با بزرگ ترین قدرت های نظامی جهان نمی تواند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد.

وی یکی از وظایف بسیج را حل معضلات بزرگ اجتماعی دانست و با بیان اینکه بسیج باید در راستای خودسازی جامعه و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی تلاش کند گفت: باید عدالت در جامعه جاری و فساد ریشه کن شود اما متأسفانه با مشکلاتی مواجهیم، گرچه عدالت در بخش هایی محقق شده اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با تأکید بر لزوم نقش آفرینی مؤثر مردم در گام دوم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی است

بسیج عزم و اراده مردم برای حل معضلات اجتماعی است