مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-25ورزشي

برنز سوغات بانوی کرمانشاهی از سرزمین حجاز


تکواندو کار کرمانشاهی وزن منفی 62 کیلوگرم در مسابقات آزاد قهرمانی جهان در ریاض عربستان به مدال برنز دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کوثر اساسه در این مسابقات در دور اول در مقابل استاورولا دسیلا از یونان قرار گرفت و با توجه به انصراف حریف یونانی به دور بعد مسابقات راه یافت، کوثر در دور دوم در مقابل هوگوپوش کانادایی قرار گرفت که دو مدال طلا و دو مدال برنز قهرمانی امریکا را در کارانه خود ثبت کرده بود.

اساسه در مسابقه با آشلی کرایولد از کانادا با نتیجه 22 بر 16 به برتری رسید و به دور سوم مسابقات و تقابل با حریف اسپانیایی دست پیدا کرد که دارانده چندین مدال اروپایی بود و این هوگوپوش خوب کرمانشاه توانست با نتیجه 15 بر پنج مقتدرانه جان ماگدالنو  را شکست دهد و ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اساسه در مسابقه نیمه نهایی یک قدم در مقابل پترا اتولبوا از کشور چک و دارنده دو مدال طلای قهرمانی اروپا کم آورد و با نتیجه هفت بر شش نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.

  مربی تکواندو استان کرمانشاه در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات جهانی سطح بسیاری بالایی برخوردار و ورزشکاران بسیار توانایی در آن حاضر بودند و کوثر اساسه نیز عملکرد بسیار پوش کرمانشاهی، یادآور شد: کوثر اساسه متولد دی ماه 1380 بوده و 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنز سوغات بانوی کرمانشاهی از سرزمین حجاز

برنز سوغات بانوی کرمانشاهی از سرزمین حجاز