مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-25سياسي

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است


برکت و تاثیر بسیج در رشد فرهنگ تربیتی و ترسیم مسیر بالندگی برای نسل جوان در جامعه بی نظیر است.

- ، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه با حضور در پایگاه های منتخب بسیج از فعالیت های حلقه های صالحین بازدید و با بسیجیان پایگاه ها دیدار و گفت وگو کردند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به مردم و بسیجیان سلحشور استان، بسیج را شجره طیبه ای دانست که به فرمان الهی امام خمینی تشکیل شد و تاکنون برکات و منافع بسیار زیادی را در حوزه های مختلف خصوصاً فرهنگ و تربیت برای کشور داشت.

استاندار اردبیل کادرسازی را یکی از محوری ترین برنامه های کاربردی بسیج دانست و اضافه کرد: حلقه های صالحین نقش بسیار زیادی در تربیت نسل نوجوان و جوان داشته و نقش سرگروه ها و مربیان صالحین در رشد دینی و الهی در این برهه از زمان بسیار خطیر است.

عاملی این کار الهی را به مثابه جهاد در راه خدا عنوان و تصریح کرد: فعالیت حلقه های صالحین با تداوم و استمرار در پیشروی می بایست از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار اردبیل با حضور در جمع نمازگزاران مسجد عباسیه حسن آباد با حلقه صالحین و بسیجیان پایگاه بسیج شهید امیدی دیدار کرده و سپس با حضور در پایگاه بسیج خواهران المهدی حافظ از نزدیک با اقدامات بسیج خواهران پایگاه آشنا شده که در این دیدار سرگروه ها و مربیان صالحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است