مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-25اقتصادي

قرارگاه امنیت غذایی با محوریت کنترل قیمت ها در کردستان راه اندازی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستانسپری گفت: قرارگاه امنیت غذایی با محوریت کنترل قیمت ها به زودی در کردستان شروع به فعالیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری شامگاه امروز در اولین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان کردستان اظهار کرد: بازار مملو از اجناس است و هیچ مشکلی در تامین مایحتاج مردم در کشور و استان نداریم.

وی اذعان داشت: تنها مشکل ما گران فروشی موجود در بازار است که قرارگاه امنیت غذایی به زودی در این راستا ورود خواهد کرد.

وی افزود: در شرایط سخت کشور، مسئولیت تولید و عرضه محصولات و کنترل بازار محصولات کشاورزی به این سازمان محول شده است و ما با تمام توان در این راستا اقدام خواهیم کرد.

سپری تصریح کرد: باید برای حمایت از کشاورز به سمت کشاورزی قراردادی برویم تا معیشت کشاورز بهتر شود و بهره وری و تولید افزایش یابد.

وی کشاورزی قراردادی را خدمتی مفید و قابل ارائه به کشاورزان دانست و تاکید کرد: باید در تولید تمام محصولات، کشاورزی قراردادی به کار گیری شود و به یک فرهنگ عمومی در بین بهره برداران تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و نیز بخش خصوصی با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی  برای حمایت از گندم کاران استان اقدام به عقد قرارداد برای خرید گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه امنیت غذایی با محوریت کنترل قیمت ها در کردستان راه اندازی می شود

قرارگاه امنیت غذایی با محوریت کنترل قیمت ها در کردستان راه اندازی می شود