مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 19:052021-11-25سياسي

مرحوم مجتهدشبستری یک روحانی مجاهد و با بصیرت


فرزند مرحوم حجت الاسلام محسن مجتهد شبستری گفت: پدرم اعتقاد عمیقی نسبت به ولایت فقیه داشت، حقیقتاً اطاعت از ولایت را فریضه می دانست و می فرمود اگر رهبر انقلاب به من دستور دهند که به جایی بروم و کفش جفت کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسن مجتهد شبستری در تاریخ 27 آبان 1400 دار فانی را وداع گفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آن عالم مجاهد فرمودند: این عالم بزرگوار از جمله موفقترین روحانیون فعال در خدمات اجتماعی و هدایت عمومی و اداره ی حوزه های علمیه در تهران و تبریز بودند.

تلاشها و زحمات ایشان در دوران طولانی امامت جمعه ی تبریز فراموش نشدنی است و آثار ماندگار آن مرحوم در حوزه علمیه تهران و غیره موجب جلب رحمت الهی به ایشان است ان شاءالله .

1400/08/27 بر همین اساس پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.

IR به مناسبت هفتمین روز درگذشت این روحانی مجاهد در گفت وگویی با حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و فرزند حجت الاسلام والمسلمین محسن مجتهد شبستری به بررسی سوابق علمی و انقلابی آن مرحوم پرداخته که مشروح این گفت وگو در ادامه آمده است: از سوابق علمی و حوزوی و مراحلی که ایشان در مسیر رشد تحصیلی و علمی خود در حوزه های علمیه پشت سر گذاشتند و سپس به مرحله استادی و به تولیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم مجتهدشبستری یک روحانی مجاهد و با بصیرت

مرحوم مجتهدشبستری یک روحانی مجاهد و با بصیرت