مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 19:302021-11-25سياسي

پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود


پرداخت اضافه کار در شهرداری اردبیل برای کارگران و کارکنان برمبنای ساعات کار اضافی و تلاش موثرتر انجام می شود و در این حوزه نگاه یکسان حاکم نیست.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: پرداخت اضافه کار در شهرداری اردبیل برای کارگران و کارکنان برمبنای ساعات کار اضافی و تلاش موثرتر انجام می شود و در این حوزه نگاه یکسان حاکم نیست.

محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این کذب محض است که شهرداری در ماه های اخیر اضافه کار کارکنان را به صفر رسانده و یا پرداخت نمی کند بلکه تاکید ما بر همکاران امور اداری و پشتیبانی مالی بر این است تا به هر پرسنل به انداره کار و تلاشی که انجام می دهند پرداختی اضافه کار لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان های زیرمجموعه شهرداری اردبیل در مرحله اصلاح و بازنگری است ولی برای ادامه فعالیت آنها و شکل گیری هیئت مدیره ضروری است تا اساسنامه موجود مورد تصویب قرار گیرد تا ادامه روند کار را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: مسکن و شهرسازی غیر از 10 درصد توافق هیچ واگذاری دیگری را به شهرداری انجام نمی دهد و راه شهرسازی به ازای تفکیک در اراضی این 10 درصد را پرداخت می کند.

صفری تصریح کرد: زمین های قولنامه ای محل اختلاف و مناقشه راه و شهرسازی و شهرداری است و باید هر چه سریعتر تکلیف زمین های قولنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود

پرداختی اضافه کار بر مبنای عملکرد واقعی انجام می شود