مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 19:302021-11-25اقتصادي

تامین زمین برای طرح جهش مسکن در فردوس و اسلامیه


فرماندار فردوس با اشاره به تامین زمین در فردوس و اسلامیه برای اجرای طرح جهش مسکن گفت: در تلاش هستیم در شهر باغستان هم با تامین زمین، این شهر در لیست شهرهای مشمول قرار گیرد.

- ، حمید حلاج مقدم شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان فردوس افزود: از ابتدای طرح مسکن ملی تا کنون دو هزار واحد مسکونی در شهرستان فردوس ساخته و به واجدین شرایط واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از 4 میلیون واحد مسکن طرح جهش ملی، 26 هزار واحد سهم خراسان جنوبی است، افزود: سهم شهرستانها پس از پالایش ثبت نام شدگان این طرح مشخص خواهد شد.

حلاج مقدم با تاکید بر اینکه در شهرستان فردوس این طرح بصورت ویلایی و دو طبقه اجرا خواهد شد گفت: این ظرفیت وجود دارد تا افرادی که در محدوده شهری دارای زمین هستند بدون اینکه فرم جیم آنها قرمز شود از تسهیلات طرح مذکور استفاده کنند.

فرماندار فردوس با اشاره به اینکه اولویت در طرح جهش ملی مسکن در فردوس با زمین های خالی داخل محدوده خدماتی شهر است گفت: تمام تلاش مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن باید در این راستا باشد تا ازهزینه های اضافی خدمات زیرساختی در خارج از محدوده جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: دستگاه های خدمات رسان باید از اکنون پیش بینی های لازم برای تامین اعتبار طرحهای توسعه ای مسکن را داشته باشند تا درصورتی که نیاز به واگذاری زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای طرح جهش مسکن در فردوس و اسلامیه

تامین زمین برای طرح جهش مسکن در فردوس و اسلامیه