مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 21:502021-11-25سياسي

وجود 1000 حافظ قرآن کریم در بسیج استان سمنان


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: 50 حلقه با یک هزار حافظ قرآن کریم در بسیج استان سمنان فعالیت های خوبی را در طول سال اجرایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان روز پنج شنبه در اجلاسیه استانی نماز و آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در امر نماز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور در حسینیه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در روایات اسلامی، چهار شاخص برای مؤمنانی که قدرت در دست آنها قرار می گیرد و از زیر سلطه قدرتمندان زورگو خارج می شوند، ذکر شده که مهم ترین آنها، اقامه نماز است.

او گفت: توصیه شده است تا مؤمنان نماز را برپا دارند و توصیه های مؤکدی درباره گسترش فرهنگ نماز و توجه به کلام الهی همواره در سفارش های بزرگان دین ما وجود دارد و همه باید در این زمینه با تدبیر و اهتمام بیشتری عمل کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز نماز جماعت در 230 اداره استان سمنان اقامه می شود و قبل از شیوع کرونا، 600 مدرسه در سراسر استان سمنان نماز جماعت را برپا می داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1000 حافظ قرآن کریم در بسیج استان سمنان

وجود 1000 حافظ قرآن کریم در بسیج استان سمنان