مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 05:302021-11-26اقتصادي

بازدید وزیر اقتصاد از مرز و کمرگ اینچه برون


سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه به اتفاق استاندار و شماری از مسوولان استانی روز جمعه از مرز و گمرک اینچه برون، ایستگاه راه آهن و برخی زیرساخت های منطقه آزاد تجاری - صنعتی این منطقه در شمال استان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اینچه برون تنها گمرک زمینی و ریلی استان گلستان در بخش داشلی برون از توابع شهرستان 370 هزار نفری گنبدکاووس در مرز ایران و ترکمنستان واقع است.

اینچه برون مرکز گمرکات گلستان بوده و زیرمجموعه آن پایانه های صادراتی در گرگان و گنبدکاووس، گمرک امانات پستی گرگان، گمرک بندرترکمن و گمرک فرودگاه بین المللی گرگان هستند.

در سال های اخیر با بهره برداری از راه آهن بین المللی قزاقستان - ترکمنستان - ایران و گذر آن از اینچه برون، خدمات گمرک ریلی به فعالیت معمول در مجموعه گمرکات استان اضافه شده است.

استان مرزی گلستان در شمال ایران با کشور ترکمنستان و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه از جمله علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع، عباس مرادپور سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی، مهدی میراشرفی معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر اقتصاد از مرز و کمرگ اینچه برون

بازدید وزیر اقتصاد از مرز و کمرگ اینچه برون